Shop Mobile More Submit  Join Login
Comm: LonelyontheLandIWalk by foolishsunsets Comm: LonelyontheLandIWalk by foolishsunsets
"Lonely on the land I walk,
Lonely cross the sea I sail,
Lonely air of beach I stroll
This lonely life doth take its toll."







Here's a sexy boy who belongs to
*i-mi who is called Corsair. He
has the most beautiful rabicano markings,
and cute little rum corks tied into his
mane; a true pirate to the last detail. I
would hide my mares from him if I were
you, because he's a flirt, pirate, and gorgeous,
so a deadly combination. I hope I did him
justice in this manip, and I hope you all
like it. c:










S t o c k
Background: [link]
Horse: [link]
Manip: Me.











Time taken: About four hours.










Work Phantastico Character *i-mi Do NOT steal
Add a Comment:
 
:iconneavitz:
Neavitz Featured By Owner Mar 21, 2013  Hobbyist
Can I use your images for the game? please ♥
Reply
:iconfoolishsunsets:
foolishsunsets Featured By Owner Mar 21, 2013  Hobbyist Digital Artist
The game? This image is a depiction
of one of =i-mi's characters, so I don't
think she'd appreciate someone else using
it.
Reply
:iconhunter1998060:
hunter1998060 Featured By Owner Jan 19, 2013  Hobbyist Digital Artist
OMG That tail...OMG.
Reply
:iconfoolishsunsets:
foolishsunsets Featured By Owner Jan 19, 2013  Hobbyist Digital Artist
Thank you! c:
Reply
:iconmachinegunned:
machinegunned Featured By Owner Jan 14, 2013
omg.
just omg.
Reply
:iconfoolishsunsets:
foolishsunsets Featured By Owner Jan 14, 2013  Hobbyist Digital Artist
You're back! :glomp:
Reply
:iconmachinegunned:
machinegunned Featured By Owner Jan 14, 2013
Yeah, I guess so! :huggle:
Working on a lil something, too!!
Reply
:iconfoolishsunsets:
foolishsunsets Featured By Owner Jan 14, 2013  Hobbyist Digital Artist
It is lovely too. c:
Reply
:iconlavander-thistle:
Lavander-Thistle Featured By Owner Jan 13, 2013  Hobbyist Digital Artist
The tail <3 Beautiful manip!
Reply
:iconfoolishsunsets:
foolishsunsets Featured By Owner Jan 13, 2013  Hobbyist Digital Artist
Hehe, I love the tail too. c:
Thank you!
Reply
:iconthe-ripple-effects:
The-Ripple-Effects Featured By Owner Jan 12, 2013  Hobbyist Digital Artist
omg WHY IS THIS SO GORGEOUS

sobs in corner
Reply
:iconfoolishsunsets:
foolishsunsets Featured By Owner Jan 13, 2013  Hobbyist Digital Artist
Pfft, why are you so gorgeous? c:
Reply
:iconthe-ripple-effects:
The-Ripple-Effects Featured By Owner Jan 13, 2013  Hobbyist Digital Artist
dkjgkjsgzn;fxg :faint:
Reply
:iconluckydesigns:
luckydesigns Featured By Owner Jan 12, 2013  Hobbyist Photographer
absolutely gorgeous, love the hair ! ♥
Reply
:iconfoolishsunsets:
foolishsunsets Featured By Owner Jan 12, 2013  Hobbyist Digital Artist
Thank you so much! c:
Reply
:iconkiwiaa:
Kiwiaa Featured By Owner Jan 12, 2013  Student Filmographer
Very good! The horse looks great :)
Reply
:iconfoolishsunsets:
foolishsunsets Featured By Owner Jan 12, 2013  Hobbyist Digital Artist
:hug:
Reply
:iconseluias:
Seluias Featured By Owner Jan 11, 2013  Hobbyist Digital Artist
Wonderful job on this!
Reply
:iconfoolishsunsets:
foolishsunsets Featured By Owner Jan 11, 2013  Hobbyist Digital Artist
Thanks, Sel! :hug:
Btw, do you still want to
do a thread on CO? I forgot about
it til now. I think we were going
to do Euph and either Vestain or
Marengo, can't remember.
Reply
:iconseluias:
Seluias Featured By Owner Jan 11, 2013  Hobbyist Digital Artist
YES. YES. I will finish her damn layout right now,
haha. I'll note you! oh and I'll also send you our double meme soon!

:heart:
Reply
:iconfoolishsunsets:
foolishsunsets Featured By Owner Jan 11, 2013  Hobbyist Digital Artist
Weee, yay! I am very excited about it. c:
Reply
:iconseluias:
Seluias Featured By Owner Jan 11, 2013  Hobbyist Digital Artist
aaaaalmost done, just have to fix some small things c:
Reply
:iconfoolishsunsets:
foolishsunsets Featured By Owner Jan 11, 2013  Hobbyist Digital Artist
Weeeeeuueeue! -jumps-
Reply
:iconseluias:
Seluias Featured By Owner Jan 13, 2013  Hobbyist Digital Artist
:squee:
Reply
:iconi-mi:
i-mi Featured By Owner Jan 11, 2013  Hobbyist General Artist
GUH. Come 'ere you. :tighthug:
Everything about this is just perfect. :wow:
You. Are perfect. :love:
Reply
:iconfoolishsunsets:
foolishsunsets Featured By Owner Jan 11, 2013  Hobbyist Digital Artist
Psssh, your perfect character
is perfect, and that makes him a doll
to manip. xD
:cuddle:
Reply
:iconxflavoured-realityx:
xflavoured-realityx Featured By Owner Jan 11, 2013
Brilliant manip! The horse fits into the background perfectly. I love the markings too! They've been really well done.
Reply
:iconfoolishsunsets:
foolishsunsets Featured By Owner Jan 11, 2013  Hobbyist Digital Artist
Thank you so much! c:
Reply
:iconxflavoured-realityx:
xflavoured-realityx Featured By Owner Jan 11, 2013
You're welcome :]
Reply
:iconfoolishsunsets:
foolishsunsets Featured By Owner Jan 11, 2013  Hobbyist Digital Artist
c:
Reply
:iconabletodream:
AbleToDream Featured By Owner Jan 10, 2013  Student
Phan those rabicano markings are fantastic! :heart:
Reply
:iconfoolishsunsets:
foolishsunsets Featured By Owner Jan 11, 2013  Hobbyist Digital Artist
Why thank you! I wasn't too sure about
them, to be honest, but I tried a couple different
methods and this was the best result. c:
Reply
:iconabletodream:
AbleToDream Featured By Owner Jan 11, 2013  Student
It's a stunning result, really!
Reply
:iconfoolishsunsets:
foolishsunsets Featured By Owner Jan 11, 2013  Hobbyist Digital Artist
:blush:
Reply
:iconmoral-imbecile:
Moral-Imbecile Featured By Owner Jan 10, 2013  Hobbyist Digital Artist
omg
Reply
:iconfoolishsunsets:
foolishsunsets Featured By Owner Jan 11, 2013  Hobbyist Digital Artist
I know right, your face...
Reply
:iconmoral-imbecile:
Moral-Imbecile Featured By Owner Jan 11, 2013  Hobbyist Digital Artist
this is like.. creepily good
Reply
:iconfoolishsunsets:
foolishsunsets Featured By Owner Jan 11, 2013  Hobbyist Digital Artist
Creepily good, omg. You just have a
problem with that mouth. xD
Reply
:iconmoral-imbecile:
Moral-Imbecile Featured By Owner Jan 11, 2013  Hobbyist Digital Artist
>< yeah i do..
Reply
:iconfoolishsunsets:
foolishsunsets Featured By Owner Jan 11, 2013  Hobbyist Digital Artist
Heeey, note me your email again, I have
a chapter for you. c:
Reply
:iconmissdudette:
MissDudette Featured By Owner Jan 10, 2013
Pretty gorgeous fellow!
Reply
:iconfoolishsunsets:
foolishsunsets Featured By Owner Jan 11, 2013  Hobbyist Digital Artist
Thanks! c:
Reply
:iconluminaret:
luminaret Featured By Owner Jan 10, 2013  Hobbyist Digital Artist
Gosh this is so odsiuhfosiuhgioaidianiamazing!
The hair is perfect :la:
Love the colours too :heart:
Reply
:iconfoolishsunsets:
foolishsunsets Featured By Owner Jan 11, 2013  Hobbyist Digital Artist
Thank you! c:
Reply
:iconluminaret:
luminaret Featured By Owner Jan 11, 2013  Hobbyist Digital Artist
:)
Reply
:iconnicely-dun:
Nicely-Dun Featured By Owner Jan 10, 2013  Hobbyist Digital Artist
This is amazing!
Reply
:iconfoolishsunsets:
foolishsunsets Featured By Owner Jan 10, 2013  Hobbyist Digital Artist
Thank you! And lol at your avatar. c:
Reply
:iconnicely-dun:
Nicely-Dun Featured By Owner Jan 10, 2013  Hobbyist Digital Artist
Haha thanks C: Do you do Join Mes?
Reply
:iconfoolishsunsets:
foolishsunsets Featured By Owner Jan 10, 2013  Hobbyist Digital Artist
Yes, I do! Just not every single time I do
a manip. :nod:
Reply
:iconnicely-dun:
Nicely-Dun Featured By Owner Jan 10, 2013  Hobbyist Digital Artist
Okay lol. Well do you thin sometime we could do one? I would love to see the master at work. c:
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
January 10, 2013
Image Size
1.5 MB
Resolution
1550×1110
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
2,343 (1 today)
Favourites
179 (who?)
Comments
65
×